۲۰۰ محصل از مؤسسه تحصیلات عالی لوگر فارغ شدند.
مولوی حافظ محمد حامد حسیب معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی در این محفل فراغت به تمام محصلان فارغ شده فراغت شان را مبارک باد گفته، اظهار خرسندی نمود که، در محفل فارغ التحصیلی جوانان افغانستان آزاد و صلح آمیز اشتراک نموده ام.
موصوف همچنان بیان داشت« قربانی و جان نثاری های مردم افغانستان به هدف آزادی و استقرار نظام اسلامی در کشور بود که کشور مان از اشغال آزاد گردید، دومین هدف بزرگ ا.ا.ا مخصوصا وزارت تحصیلات عالی توسعه علم ودانش و تحصیلات عالی است ».
معین مالی و اداری وزارت تحصیلات عالی همچنان گفت، وزارت تحصیلات عالی بر انکشاف و تجهیز نهاد های تحصیلی متعهد است، نهاد های تحصیلی کشور تقاضای هرنوع همکاری در بخش توسعه و پیشرفت تحصیلی نموده اند، در روشنای اصول و مقررات به تقاضای آنان رسیدگی صورت گرفته است.
به همین ترتیب استاد حامد یعقوبی رئیس محصلان دولتی وزارت تحصیلات عالی ضمن قدر دانی از خانواده های فارغ التحصیلان بیان داشت ، به شما افتخار میکنم که در شرایط سخت و ناگوار شما برای فرزندان تان زمینه تحصیلی را مهیا نمودید.
استاد حامد یعقوبی همچنان با اشاره به تاریخ زرین کشور های اسلامی از مسلمانان خواست زیر تاثیر هویت های کاذب قرار نگرفته و هویت اصلی خویش را بشناسند.
همچنان پوهنیار احمد غیور یوسفزی سرپرست رئیس مؤسسه تحصیلات عالی لوگر ضمن خوش آمدید به مهمانان و اشتراک کننده گان بیان داشت که، امسال از ۲ پوهنځی و ۶ دیپارتمنت ۲00 محصل جهت خدمت به جامعه فارغ گردیدند.
