۲۰ تن از استادان پوهنتون ملی علوم زراعتی و تکنالوژی افغانستان، پس از اتمام تحصیلات عالی شان در مقاطع ماستری و دکتورا در کشور های مختلف دوبار به وطن بازگشت نمودند.
۱۴۴۴/۱/۱۶
۱۴۰۱/۵/۲۳
محفلیکه به این مناسبت در پوهنتون ملی علوم زراعتی و تکنالوژی افغانستان (انستو) برگزار گردید، هیئت رهبری پوهنتون یاد شده، هیئت رهبری پوهنتون کندهار و شماری از مسئولان و استادان پوهنتون های خصوصی و دولتی کشور اشتراک نموده بودند.
پوهنیار ثناء الله ارغستانی معاون علمی و سرپرست پوهنتون یاد شده، پیرامون فعالیت های سایر استادان این پوهنتون در بخش های مختلف معلومات ارایه نموده، از برگشت دوباره استادان ابرازخرسندی نموده تدویر چنین برنامه ها را در راستای تشویق و ترغیب اعضای کادر علمی موثر عنوان نمود.
هم چنان استادان برگشته تعهد نمودند که با استفاده از اندوخته های علمی جدید شان و تجارب که از سایر کشور ها کسب نموده اند؛ در راه آموزش محصلان پوهنتون ملی علوم زراعتی و تکنالوژی افغانستان از هیچ نوع سعی و تلاش دریغ نخواهند کرد.
